Söndag men känns som Måndag!

Tjeena! Oj,det känns verkligen som att det är Måndag idag. Fick reda på igår att jag skulle jobba idag. Har ALDRIG jobbat en helgdag i köket,så det var lite svårt. Ville inte riktigt. Men va fasen,det kan man ju inet välja på utan det är man ju tvungen till. Lönen var ju som tur lite mer idag ;-) Inte fel!
Nu har jag hunnit käka lite med och hade velat ut och jogga. Tyvärr har jag en sån enveten syster som inet vill följa med mig ut, utan hon ska låta mig gå ut ensam i denna stora värld:( Vilken svikare. Taskigt. Jovisst,jag hade väl kunnat gå ut själv,men inet utan in mp3. Nån jäker har bitit sönder mina hörlurar. Detta är tredje gången så nu har jag inga. ÅÅÅÅ jag blir så arg!!
Jag klarar min inte utan den....vad ska jag nu göra då?! Känner verkligen för att träna lite. Vill ut och röra på mig. Får väl se vad som händer.

När jag får tid ska jag skriva om Åland...men det får vi se när den tiden kommer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0