Är det inte dags för en liten paus!?

Tjena hej!
Nu har det visst varit lite grejer som antagligen resulterat i att jag inte fått tid till att sitta här. Vilket jag egentligen har tid med tycker jag för det händer då inte så mycket nu vad jag kan påstå! Men på nåt sätt så har man väl hittat på nånting att sysselsätta sig iallafall då ;-) Jag vet ju knappt vad det är för dag idag. Vimsig är man!!

Har tonat håret mörkare nån dag vilken dag det nu var,måste val kanske varit i torsdags?!

Igår va man en sväng på Gekås. Där är det kul att gå men just nu denna gången va det en yttre kort visit där inne måste jag säga. Leta upp hjälm,kolla lite andra grejer och sen ut och in på Net on net för att kolla på mobil och ÄNTLIGEN så har jag köpt en. Billig och fin tyckte jag så det får bannemej duga. Det är väl egentligen innebörden som är viktigast men i detta fallet handlar det om utseendet. Och den är snygg. Haha...så nu fick jag skita i innehållet. Fick bli ett nödköp helt enkelt :-) Tjooo!
På kvällen va jag hos min vän Linda och gänget. Åker ju snart till Grekland :) :)

Soligt och fint väder har det varit idag och jag har såklart legat ute på gräsmattan och solat med katten Svante brevid ibland,så rart. Det är ju betydligt härligare att ligga ute i solen nu vid denna tiden då det inte är så varmt i luften,för annars på somrarna svettas man ju ihjäl nära på. Svettigt är det är inte tala om nästan plågsamt ;) Jag älskar sol,så det ska vi ju inte glömma om man nu kanske börjar tro något annat.

Sen va jag och jossan ute på en jobbig joggingrunda i skogen och hej å hå va det gick. Häpp...nää jobbigt som fan och jag föredrar långa promenad i snabbt tempo,vilket jag inte alls har nåt problem med utan älskar promenader. Men när vi kommer till det där att springa långt kan ju va lite si och så...Går ju bra i början och YES det här ska jag nog klara,fram till dess att man håller på att dööö!!! Men ge upp gör man inte. Kämpar så gott det går. Känner sig ju nyttig efterråt :)

Ikväll grillade vi och sen såg man Robinsson och jag tycker synd om dom som inte får nån mat. Fyy jag hade inte klarat det. Så sur och irriterad som jag blir utan det ett tag så hade jag nog inte blivit särskilt omtyckt. Men nu så är jag så trött och det ska bli härligt att sova. Kom ju hem rätt sent igår och vaknade tidigt med huvudvärk så det va ju inte så skoj och så blir man ju rätt trött av solen med. Bränner lite med...haa man kankse inet behöver sticka till solen ;-)

*Nattinatti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0