Dagen innan den stora dagen för ett år tillbaka...

Nu idag vid denna tiden var jag väldigt nervös över hur morgondagen skulle gå. Hur jag skulle känna mig var nog den allra jobbigaste delen tror jag. Hur ont man skulle ha,hur kommer det kännas när man vaknar och framförallt...hur kommer jag se ut???

Tillbringade lite utav dagen på sjukhuset för inskrivning,undersökning,för att prata lite och gå igenom saker då inför operationen! Sen på kvällen så försäkte man ta de det lilla lugna...lugna ner sig och hjälp va detta var pirrigt. Nu får jag ont i magen när jag tänker på det. Haha!

Imorn kommer det en liten summering om käkoperationen med bilder osv!

Kommentarer
Postat av: Malin

Justja du opererades för ett år sen! :O För ett år sen den 24:e var jag på 15års fest. xD

2009-04-23 @ 21:50:15
URL: http://maaylino.blogg.se/
Postat av: marléne

spännande! :)

2009-04-23 @ 22:34:05
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0