Nu blir det en lång promenad i solen!

Hallojsan! Hade precis hunnit ner för åkern då brorsan ropade på mig så nu fick jag gå hem igen. Nu vill han tydligen KANSKE gå med,han har väl inte riktigt bestämt mig än. Jag måste ju skynda mig för jag ska va hos mormor snart.
Det som är så fint väder,lite svårt då och vetat vad man ska ha på sig. Tar ju ca en timme att gå och det kan blåsa en hel del där på gärdet. Samtidigt kan det ju bli för varmt. Jaja,blir det för varmt får man väl kla av sig då ;-) Haha!
Hade ju tänkt solat idag,solade lite på morgonen och tvättat och hängt ut,men det får man ju lämna nu då och ta det sen...

Ha en fin solig dag :D

Imorn för ett år sedan va det en stooor dag för mig! - Mer om det imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0