Påskafton!

Hej på dig!

Soligt och fint väder idag med! Var ute mestadels av dagen igår,var så härligt att sitta i solen. Japp,men senare så upptäckte jag att jag visst hade bränt mig. Aotchh...fast så farligt är det ju inte. Men inte trodde jag att man skulle bränna sig. Ska väl sitta i solen idag med en liten stund. Eller först och främst får jag väl se om det känns varmt så man överhuvudtaget kan sitta ute,det vet man ju inte. Innefrån verkar det så i allafall :) Annars denna dag så kommer det väl hit några. Grannen,mormor,farbror! Annars inte så mycket mer. Blir lugnt vad jag förstår. Syrran och pappa ska åka till jouren sen för hon har feber och så ont i halsen,haft det nu i ett par dagar. Tycker så synd om henne att det kommit nu på lovet och allt och särskilt nu när det är Påsk,visst är det typiskt! Kommer ju alltid olägligt dessa bakterier :/ Hon hade ju gärna velat vara ute i solen med mig. Jobbigt att bara ligga med ju. Stackarn. Menmen,det är ju inget att göra åt. Det är verkligen greate att dom fått tid nu till lasarettet om det nu är halsfluss vill säga så är det ju bra hon får pencillin!

Nu önskar jag dig en GLAD PÅSK och en underbar dag! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Glad påskhare jenny =)

2009-04-12 @ 11:00:23
Postat av: Jenny

Glad påsk till dig med Ida :)

2009-04-12 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0