Fest...!!!

20 års fest igår och hemma sent. Äntligen helg och sova. Men tyvärr kunde jag inte sova ut idag heller. Vaknade rätt tidigt. Så många timmars sömn blev det ej.   

Idag har jag haft en härlig långpromenad med syrran idag. Så fint väder men kallt då. Lite mer snö kan det allt bli. Så länge det inte regnar så är jag glad. Och jag håller verkligen tummarna på att det är snö på julafton iår. Var ju så längesen nu.
Julstädning, pyntat lite och även klätt julgranen :) Granen står så grön och grann i stugan : ) Annars brukar det bli där precis innan jylafton, men är rätt mkt nu så lika bra att slå till när man har tid och är igång så att säga ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0