Oj oj oj oj oj vad vår besserwisser kan!

Det finns en grej som är nåt bland det västa jag vet och det är när någon lägger sig i. Jag kan bara inte med det. När någon tar överhand och ska bestämma grejer hur vissa grejer ska vara eller gå till. Gäller ju såklart när det handlar om ens egna sysslor,alltså när det är nåt man själv gör och så kommer en annan människa in i bilden och ska ta för sig,börja planera och greja. Förjäääävligt!!!
Sköt dig själv och skit i andra!!!

Buahhhiiii...nä det är gräsligt hur allt kan va jobbigt ibland. Jobbigt har det varit idag och mitt humör har varit uselt. Irritationen har varit het. Är jag irriterad och det då uppstår sådana här situationer är jag inte speciellt rolig. Då kvittar det vem som än är i vägen.

Nu ska jag iallafall åka till Varberg på ett litet hemligt uppdrag och det kommer förbli hemligt ett tag ;-) Kan vi ju låtsas...

Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0