En liten present!

Hej! Försöker logga in på en sida men jag kan bara inte fatta att det ska behöva ta sån tid. Det är nå fel på vårat internet :( Tråkigt men sant.
Lördag idag då och sov till tio,härligt att få sova ut lite eftersom man är förkyld och jobbade igår. Men det är bättre idag som tur är. Så man får ju passa på att sova medans man kan ;-) Åkte till en affär imorses för att köpa present till Linda som vi ska till ikväll. Hittade en fin grej...tyckter jag. Ska bli trevligt!
Snart ska man väl ta sig ett bad och klockan brukar ju rusa iväg rätt fort så man får väl börja förbereda sig lite smått sen så småningom. Det är ju alltid något som dyker upp man ska göra eller kommer på.

Uh och imorn ska man också iväg. Undrar hur det kommer gå,men jag hoppas det inte är farligt och att man inte behöver va nervös. Hoppas verkligen!!!!

Nix,ha nu en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Mitt internet har oxå stora problem! Datorn stänger av sig själv stup i kvarten och när man startar om den så funkar inte brandväggen... DUMT!!!

2009-02-07 @ 14:16:37
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0