Ont i halsen :(

Hejsan!! Jag har så ont i halsen,jobbigt och orkar inet mycket. Försökte städa på mitt rum lite,skulle byta påslakan och så och fick i allafall gjort det men sen orkade jag inte mer. Blir bara värre när man anstränger sig. Nyser gör jag med och jag skulle så önska att det kunde övergå till förkyldning istället så att halsen kanske blir bättre för såhär vill jag bara inte ha det. INTE NU FÖR SJUTTON!!! En del grejer nu som bara inte går att ändra på och det är så mycket...
Imorgon så fyller ju lillsyrran 16 år och vi ska ha kalas på kvällen. Ska va hos tandläkaren tidigt på morgonen på onsdag och det går ju inet ändra på. Eller klart det går men det det vill jag inte. Blir bara jobbigt att vänta mer och mer och nu har jag ju den dagen och då känns det bäst. Skulle det va riktigt illa så då klart så är det ju inget att göra åt. Men om det bara kunde va bättre imorn,va glad jag skulle va då. Tyvärr är det ju värre idag än va det va igår. Idag är det på ett helt annat sätt. Fasen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0