Vad är felet?

Tjena! Här sitter man och har ont i halsen. Fick det bara sådär helt plötsligt igår och det måste ju va Jossan som har smittat mig för hon har ju haft så ont i halsen. Jaja,bara det går över. Har legat vid tv:n hela dagen idag och tänkt att om jag vilar så blir det väl bättre kanske. Har ju lite svårt för att ta det lugnt ibland och vissa dagar orkar man inget. Så är det...
Igår va jag iallafall ute och dansade med några kompisar och det va kul. Förutom att halsen kände man ju av då mer och mer :/ Men kul att komma ut!

Va kul att Team Hanna vann körslaget!!! GRATTIS <3

Jag fattar inte varför det inte går att lägga in bilder? Står hela tiden att det det avbröts och att det inte går då :O Snälla hjälp mig någon!!! Provat här,fejsan och bdb men det går inte. Jag blir galen. Nu när vi fått en gammal mus och tack o lov så funkar det. Men jag ska inte ta ut något i förskott,det kanske inte blir långvarigt. När nåt går sönder så brukar det ju flyta på med mera elände.
Aldrig kan något få vara felfritt ;-) Det är ju alltid något!            Blir väl bra tillslut kanske :)

Nu ska jag fika lite,dricka något varmt trots att jag egentligen är väldigt varm,men just för halsens skull. Konstigt innan frös jag så. Livet är ett mysterium vill jag påstå!

Tjingeling!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0