Bula i pannan;-)

Torsdag och inget speciellt. Brukar alltid vakna på mornarna rätt tidigt (runt sju) äh nu tänkte jag ju skrivit att jag inte gjorde det idag men det gjorde jag ju visst det. Hmm. Hur som helst...jag brukar alltid ställa klockan på åtta eller nånting och ibland gå upp då. Särskilt om jag vet jag har mycket att greja med eller just det att ifall jobbet skulle ringa. Usch!
Men idag så vet jag inte vad,ställde alldrig mobilen och vaknade inte på ett tag heller. Blev väckt sen av sms från mamma.
Har du sett va det snöar ute? stod det. Jaha snö nu med tänkte jag. Nu är den ju nästan redan borta dock. Tänk om den hade kommit på julafton. Vilken julkänsla det hade blivit mer då.

Måste bara skriva att härom natten så hade jag en konstig dröm. Det va körslaget och Gry läste upp alla som gick vidare till nästa omgång. Där sitter man och hoppas inget hellre än på att hon ska ropa upp Team Nanne. Men inte då,alla hade gått vidare tills det va tre kvar och sen två. Nämligen Team Nanne och Team Hanna!
Den som går vidare till nästa omgång är....TEAM HANNA!!! Neeeeeeeeej!
Lite orolig över att det är en sanndröm,men fan då! Nej det får bara inte ske:(     Usch va man kan drömma konstigt!

Inatt drömde jag att jag va sjuk,hade fått sån hosta och låg och frös och så va vi i en affär jag och några kompisar. Eller snarare två kompisar(en egentligen) plus några andra som gått i min klass och min kompis då hon betedde sig så konstigt mot mig. Brydde sig inte alls och stuntade fullständigt i hur jag kände. Vi stod där och i en ring...vi mötte några då. Så hon pratade med dom och låtsades gilla dom.medans jag sket i dom och gick. Jag orkade inte höra på vad dom bestämde. Efter det blev jag sjuk ja somsagt. Det va så hemskt. (Linda det va du) haha...
Va på jobbet med i drömmen och gjorde bort mig totalt. I förrgår natt så pratade jagf visst i sömnen också har jag fått höra.

Johan(brorsan) och jag bärde ner en hylla idag. Har börjat stryka dukar och sånt idag. Finns en massa onödiga grejer,så en hel del finns ju att slänga. Men man får börja lite smått. 
Nu innan så hade Johan på musik och så stod han med lampan som stått i hallen och jag vet inte vad som hände riktigt men så skulle jag böja mig ner och samtidigt som det så tog han mer lampan så den slog till rätt i pannan på mig :O
wooohooo :O Där small det till!!!
Aj som fan! Höll mig för pannan/huvudet för jag visste ju inte om det hade gått hål. Va väl inte så farligt. Förlåtförlåt får man höra,men jag började skratta. Kollade och sa till honom Nej men det har nog inte gått hål. Kände och så kom det lite blod. Syns ett streck efter att det slog till men inet gått hål så direkt. Liten "bula" nu bara. Haha!

Tycker synd om alla dom som börjat skolan idag! Finns ju så många som rent ut sagt hatar det och vantirvs och allt vad det nu kan va. Finns väl dom som tycker det är kul med kanske. Det går bara man ger sig sjutton på att kämpa! Så kämpa på bara!!! <3 Skolan är nåt jag är otroligt glad över faktiskt är över!

Pusss puss!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det vore bra om dom sa "Den första kören som går vidare är... tystnad TEAM NANNE APPLÅDER.....tystnad.... Ingen annan gick vidare - VI HAR EN VINNARE!!!!"

2009-01-09 @ 17:09:18
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan att det vart verklighet nu oxå!! :( Vill helst vakna ur denna mardrömmen. xD

2009-01-10 @ 22:32:17
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0