Laga mat!

Hej på dig!
Sov länge idag,vet inet vad det va med mig men jag orkade bara inte upp. Fast det klart,jag läste rätt sent igår. Börjat på en ny bok som heter "Flickan fron ovan" . Så det blev en sen frukost.
Därefter gjorde jag inte så mycket. Man fixar lite och sen gick jag och Josefin(syrran) ut på en promenad. Var riktigt halt på vägen så man fick allt va försiktig. Dock inte så kallt som igår och solen sken,så det va härligt. Kände mig bara lite slö.
Har också tvättas en del och diskat. Städat i köket,torkat golvet och sånt som behövs. Så nu väntar vi på att dom ska komma hem från affären för dom har handlat. Jag och Josefin ska laga mat ihop ;-) Kul att laga mat,får hoppas det blir bra bara.
Sen klockan 20 så är det ju Körslaget! Yes va kul det ska bli. Man blir glad av det. ska hejja på Nanne:) Rösta med för den delen. Hon måste vinna helt enkelt :)
Nix,nu är dom hemkomna så.....Hej med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0