Jag drömde rätt...

Ibland får man räkna med sådana här grejer som tyvärr kan hända. Min favorit som för mig var överlägset bäst och särskilt ikväll åkte ur Körslaget. Vill helst inte tro det är sant. Jag fattar inte varför helt enkelt. Denna gången var hon helt klart bäst,näst bäst var Hanna. Svänger såklart om Wells men det är ju inga konstigheter. Fast det verkar inet spela någon roll vad han än kör för nåt. Såklart är alla duktiga och så. Men nej,jag höll ju benhårt på Team Nanne. Inga konstigheter där inte.
Jävla skit säger jag. Skit skit skit och åter skiiiit!!! Det va faktiskt skit och är skit!
Tyvärr är det ju så att alla har sina favoriter,så är det nog. Rösta måste man ju annars går det illa för dom. Dom andra verkar väl ha sina gäng då. Jag gjorde iallafall vad jag kunde. Röstade och röstade! Tyvärr räckte det ju inte.

Förstår inte för innan precis när dom läste upp vem som hade gått vidare till nästa omgång av Hanna och Nanne så jublade ju publiken...Nanne,Nanne,Nanne osv.
Så jag förstår inte hur detta kunde ske. Något jag visste innan var att det kunde gå illa,att blir det nu så att Nanne är bland dom två sista så åker hon. Det va nåt som va säkert. Dom sätter ju henne inte bland dom två sista ännu en gång liksom. Det gör dom bara inte. Gör dom det så såker hon. Så är det.
Har ju gått och varit lite smått nervös för min dröm jag haft också som jag hade i veckan. Ville verkligen inte att det skulle bli så och tänkte ju med att nämen jösses,det va en dröm. Bara en dröm. För skulle det hända dåå ja dåå vet jag inte vad. Det skulle vara det värsta. Dom som är så gulliga och vänner dessutom.

Inte visste jag att jag va en sån som drömde sanna drömmar. Då kanske jag kan drömma nån dröm framöver som är lite mer upplyftande istället och förlita mig på den. Vem vet! Bara det inte blir nåt så konstigt som denna sorts typen.

Ibland blir saker verkligen inte som man tänkt sig! Detta kan jag bara inte glömma,men man kommer väl över det trots att vissa saker är lite svårare att smälta. Jag kan bara inte fatta varför det blev såhär. Hohoo Stockholm,vart tog ni vägen? ;-)                                                                     Kraaaaaamar!!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Jaa hon är så fantastisk! :D Hon gör alla låtar bra!! Dom dåliga blir fantastiska, dom som redan är bra blir liksom ÅÅÅÅ MAJ GAAAD!!!!!



Tkr fortfarande att det är skittrist att Nanne har åkt ut. :( BLÄÄÄÄ!!! Har du chattat med henne på facebook? :D Jag gjorde det igår! :O Förlåt men hon var skitirriterande. xD Men hon är sååååå söt! :) Längtar till nästa gång. :D

2009-01-15 @ 17:20:39
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0