Den 20 Januari och Tisdag!

Hejsan hopp! Tisdag och det händer då inte mycket just nu. Jag sitter här och kollar på lite olika grejer. Men det va hemskt va klockan rusade iväg. Den va ju nyss 11.
Vet inte om det är något jag inet tål,för magen är inte som den ska. ett elände när man inet vet va orsaken/felet är. Jaja.
Ska u toch springa lite sen ta ett bad. Senare idag ska jag och pappa åka iväg med våran video och se om den överhuvutaget fungerar. Försökte få igång den nere för vi har ju köpt en ny stor sånt platt TV. Jag har många videoband som jag behöver kolla igenom och även lägga över sånt som är filmat med videokameran ochd et går ju inte när man ingen video har som går att använda. /Jenny

 


Ta inte livet alltför allvarligt - du kommer i alla fall aldrig ifrån det levande.

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Jorå det är allvarligt... kommer dö imorrn!! WAHH!

2009-01-20 @ 15:19:16
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0