Jobb....igt!

HEJ! Har aldrig lyckats få tid till att sitta här,eller ork heller för den delen. Har jobbat rätt mycket,men vart ledig nu några dagar och så har det vart en del grejer hit och dit så har man tänkt skriva om det men så blir inte det av och helt plötsligt så dyker ju nästa grej upp och så sitter man här med massa grejer och allt blir då väldigt rörigt. Så näpp,har dragit ut på det,men nu har jag ju skrivit om en del grejer som varit ;-) Hii! Jobbat idag och jobbar imorn så nu gör det ju inget att det är trist väder,regn och en stunden skiner solen,sen åter regn. Nä det är för trist ska jag ju erkänna trots att jag borde tänka att det är ju skitsamma nu då när man ändå jobbar :)

Men nää. Har i Måndags att skriva om med när vi var på Liseberg på en tripp,men det får bli en annan dag helt enkelt för nu orkar jag inte sitta här med. Orkar aldrig sitta här. Inte tillräckligt rogivande och kul. Nixx!!

Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0