Jordgubbensdag i Vara - 27/6!

Jordgubbar,mummms! Tyvärr blev ju detta lite sent så vi hann tyvärr inte dit då man tydligen fick jordgubbar. Men kul va det ändå ;-)

Började väl med att vi gick och kollade lite på torget. Köpte glass och gick runt lite. Syrran och Linda åkte en karusell som såg lite för vimsig ut för min del,jag vill ju inte förstöra hela dagen med illamående precis. Vore ju inte så käckt.


Ser ju klart lite ut som "parishjulet" men då kan jag ju berätta att så var inte fallet. Haha ;-)

I Parken va det buggtävling efter det på kvällen så var det Bengt Hennings som stod för underhållningen! Så fint väder så här satt vi och syrran och jag va uppe och buggade :) Hah,ja det va skojsigt!! Inte för jag är så bra på att bugga eller inte alls om jag får säga det rätta ordet,men skit samma om man kan dana eller ej...man får ha kul ändå. Det va tom små duktiga barn som buggade riktigt bra.



Hungrig blev man ju,gick till en pizzeria och där blev jag blåst på 50 kr av en snubbe som inte fatta...tydligen :( Kändes surt faktiskt,50 kr hit och dit. MEN ÄNDÅ!!! Jag blev besviken och märkte det ju inte innan efterråt och kändes inte bra att då säga att jag inte fick tillräckligt tillbaka! Skit samma.

 


Så satt vi på en gräsmatta i solen och tog lite kort :)




Klockan 00.30 så skulle Nanne Grönvall uppträda och tyvärr kom vi inte in,Jossan är ju inte 18 så det va ju inget att göra åt och dessvärre hade vi ju ingen som helst aning om det. Nä det kändes förfärligt suuuurt ska jag säga. Alltså fy va besviklen man blev. Så hade man åkt sååå långt :( Nu kunde vi ju iallafall höra och se lite,men blir ju inte samma sak som att va framför. Menmen,det va trevligt ändå. Kan vi ju låtsas,faaaan ;-) Att vi träffa Nanne efterråt hjälpte ju inte för då var det ju försent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0