På Kronprinsessans dag:

En seg dag har det varit på jobbet tycker jag allt. Har inte vart trött eller så men det har bara gått segt. Känns bra dessa två dagar är över och att jag är ledig imorgon :)
Gick hem från jobbet och när jag kom hem ca halv fyra så satte jag igång och började plocka dessa vinbär. Tjohej va det gick fint. Blev en hel del och finns ju fortfarande massor kvar. Brände mig på brännässlor som gömde sig där,men det fick väl gå. Bränner gör det ju men går ju över som tur är :) Så där satt jag och plockade bär och solen sken!


På Måndag fyller jag ju år. Det känns då det inte som,nä inte alls faktiskt. Lite synd,men så har det ju blivit på äldre dar ;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Å vad du är duktig som plockat lite bär Jenny=). Grattis i förskott gumman=). Hoppas du får många fina paket åsså.

Stor kram fina vän

2009-07-15 @ 15:15:07
Postat av: Anonym

Tack Ida :) Ja man får ju passa på och just då kände jag helt enkelt för det :) Rätt som det är kan dom ju va övermogna.

Kraaamar till fina Ida!!!

2009-07-15 @ 17:10:00
Postat av: Janni

hej !! kommer du ihåg när vi plockade jättemycket vinbär och skulle se vem som fick in mest i munnen på en gång :P

åt några hos pappa häromdan fast bara ett vinbär i taget hihi

2009-07-16 @ 13:01:00
URL: http://lealusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0