Synundersökning,Gekås &Tunisisk Afton!!

HEJ!
Gick upp tidigt även denna dag för att åka till Optikern för synudersökning och köpa nya glasögon till mig och även mamma då som skulle göra samma sak. Kollade lite och provade medans mamma var inne ! Kände redan att det här blir inte lätt. Vill ju gärna ha ett par glasögon jag kommer trivas med och det är ju inte så lätt att veta innan. Sen var det min tur för undersökning. Resultatet blev betydlig mer styrka,ja jag såg mycket sämre,så det klart var väl inte såå roligt. Men hade det på känn. Ante mig för jag har tyckt jag ser sämre. Har mycket huvudvärk med.

Fick tillslut slut på mitt velande och tog ett par som han som hjälpte mig tog fram. Fast velade ska jag inte säga,för var inte så att det stod mellan två par, Men man tänker ju att tänk om jag missat några!? Passade i mycket men kände att dom här var inte så synliga eller vad man ska säga. Så det fick bli dom tillslut som jag tog. :)

Så var det dags för en liten tur inne på Gekås efter det!

Tunisisk Afton!
Kollade på det som vi filmade när vi var i Tunisien i Oktober!


Jag och Josefin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0