Litet PartY!

Gokväll! ;-) Sista delen av 24 slutade nyss. Så spännande idag med och extra kul är ju att det vart dubbelavsnitt dom senaste gångerna,tummen upp för det! Åh,det slutade så dumt med eller lyckligt förstås men hur ska jag stå ut tills nästa säsong.
Det dumma var med att brorsan låtsades få oss att inte tro att det blir någon fortsättning,att detta då var det absolut sista och att Jack Bauer dör. Men innan det va slut och vi hade en liten aning om att hans dotter tänker hjälpa honom så sa han att det kommer bli en fortsättning.
Lite svårt att förklara kort och kanske lite svårt att förstå med om man inte följer det såklart. Men spännande va det!

Har jobbat igår,idag och fick sms om att det blir party när jag kommer hem för grannen fyller jämt så vi ska fira lite. Var inte riktigt beredd på det,men kul va det. Åt gott och drack vin så bara man inte har migrän imorn bara... ;-) Hee!!

Så nu ska jag lägga mig,är inte så trött men egentligen är jag väl det. Ska bli gott att sova. Man sover ju alltid som bäst när man ska upp...konstigt nog. Tänker rätt mycket på Torsdagens händelser. Ska ju till Käkkirurgin och hjälp säger jag,men mer om det imorn.

G O D N A T T ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0