Lite som hänt!

Den 29 Januari så åkte jag,brorsan och mamma med grannen till Stockholm över dagen :) Va bland annat i Vinslöv,Hässleholm och Kristanstad :)




Den 15 Februari åkte nästan hela familjen,Linda och hennes mamma till Stockholm. Sen gick vi på båten Cinderella! Alltid lika trevligt och roligt där.

När man kommer dit så det första man gör är ju att göra sig iordning lite. Sen väntar den goda maten och det finns ju så mycket gott att välja mellan. eller varför inte äta allt. Nästan allt ;-) Kan ju lugnt säga att man sitter där rejält proppmätt!
Å efter mat så är det ju efterrätter...mums va smaskens! :)

GOTT!!!



Finns ju ett ställe där på Cinderella där man kan sjunga Kareoke! Förra gången vi va med så blev jag så himla sugen men ville gärna inte ställa mig där mitt framför alla människor och göra bort det första jag gör. Jag är ju inte den som bjuder på mig själv i första hand inte. Dessutom så stod Tony Irving brevid oss och sen helt plötsligt va det sista personen upp. Så det sket sig. hii!
Men denna gången tänkte jag inte komma undan,ville gärna och tänkte men jösses va kan hända! Denna gången va ju också syrran med så då passade vi på. Hade ju inte hunnit komma så mycket folk heller :)
Vi kollade i låtlistan och tänkte att vi kunde sjunga "Öppna din dörr" och så blev det. Nu är det dags för två tjejer...Jenny&Josefin. Varsågod,plats på scen! Shit tänkte jag,va har jag gjort!!!
O tänka sig,fok skrattade inte utan applåderade :D Sen sjöng vi igen och wow..."Håll om mig" blev det då!! Riktigt kuligt!!

(kommer med fler bilder och mer uppdatering så småningom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0