Andra N o v e m b e r !

Hallå där!
Andra November och frisk är man! Blev inte mycket värre med den där febern som jag helt plötsligt fick i Lördags. Så det va ju tur det. Fast kan ju nästan tro att det ligger nåt och lurar med tanke på att mitt humör är så fruktansvärt dåligt nu. Ovanligt säg! Haha. Det är ju så roligt med och va så glad ^^
Näpp, jag vet mycket väl varför jag är så arg. Eller sanarare vad jag är arg över. Ska väl försöka att inte tänka på det nu mer.
Visst är det konstigt hur vi kan tänka så olika vi människor. Fast vi har ju inte en aning om vad den andre i fråga tänker,det kan man ju aldrig riktigt veta. Men tro det kan man och gissa sig till. Man kan ju också tala om det med,men hur ska man kunna förlita sig på det!? Man kan ju både ljuga och hitta på. Om det nu inte är samma sak. Säga en sak och mena en annan. Det är vissa grejer jag inte förstår mig på.
Tydligen så är det tillåtet att bete sig precis hur man vill? Är det verkligen det? Jo för vissa är det så! Det är det verkligen. Vissa har då mer rätt än andra. Styrkan till det, självförtroendet eller va fan det nu än kan vara. Jag förstår bara inte att det finns så känslokalla människor. Att man bara kan med vissa grejer. Tänk att man kan tänka,vara och utrycka sig så olika. Ja herrejösses... Inte acceptabelt :(

Lägga sig i det ska man INTE göra! Sköt dig själv och skit i andra!!!
Är ju olika grejer det där med att bry sig och lägga sig i såklart. Bry sig ska man ju såklart. Tala om för någon hur man ska göra och inte, varför man inte gör vissa grejer eller bara säger åt en annat att göra det. Det gillar jag inte. Men sen kommer man ju till ruta ett igen. Man uttrycker ju allt så himla olika. Det är en hopplöshet....

Nää nu har jag suttit här och skrivit allt i en enda röra. Men det är sån jag är nu ;-)
Ska fortsätta med att läsa min Twilight-bok! Sååå bra =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0