Bio- New Moon!

Twilight-kväll eller natt kan man väl säga. Hade det trevligt med syrran&Anders och Celicia i Varberg :) Blev sent och hade ju jobbat och upp tidigt skulle jag. Kom väl hem runt 03.15 och gick upp halv 06.30. Ojj sov jag så lite?! Jag hade nästan kunnat göra vad som helst för att ligga kvar i sängen. Men tyvärr måste man ju göra vissa grejer. Eftersom det inte är direkt slappt om dagarna så visste jag ju att detta blir inte en lätt dag på jobbet. Kände mig nästan som en zombie där den första stunden.
Men konstigt nog så har denna dagen gått över förväntan relativt bra. Allt flöt på och såå jäkla trött har jag inte varit. Känner mig inte speciellt trött nu heller.

Åhh det är en låt som nu efter filmen gjort den ännu starkare. Jag får rysningar :) Possibility Särskilt början och pianospelet. När Bella sitter där och denna låten spelas. Åh det va så.... mäktigt! Svårt att förklara :) Musiken ♥

Väldigt härligt med helg nu känner jag. Få sova ut och göra det man inte hunnit med :)


Kommentarer
Postat av: marléne

vad roligt:D! jag kan ju inte se den ännu men ska göra det i veckan och längtar jätte mycket!

2009-11-20 @ 23:45:24
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja va roligt,förstår du ser fram emot att se den :-)

2009-11-21 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0