Ring, ring bara du inte slog en signal!

Äntligen Fredag känner jag! Så härligt med helg och ikväll ska jag bara sitta och ta det lugnt och inte göra ett skit. Fast först så väntar en hemsk grej och jag hoppas få det överstökat snart. Om ändå telefonen INTE kunde ringa ikväll så är jag nöjd. Tror ju dock inte att jag kommer undan. Tyvärr.
Haft mycket att göra hela veckan,med gardiner och hela köret och röjt hemma med och slängt en del ur garderoben både igår och idag efter jobbet. Så nu är jag trött men kan ju inte koppla av för jag väntar ju på ringsignalen jag inte vill höra ;-)

Men nu ska här ätas lite Tacos och sen får man försöka koppla av lite framför tv:n så gott det går : ) Trött i kroppen!
Ha nu en riktigt bra Fredagskväll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0