Oliiidligt spännande!!!

Läser för fullt denna morgonen. Kan knappt slitas från boken. Jag tänker läsa ut den idag. Jag är nog så illa tvungen och kan nog inte rö för det. Inte klokt vad spännande det är. Kunde inte sluta läsa igårkväll och började läsa direkt när jag vaknade idag innan jag gick upp. Sen åt jag frukost och nu läser jag igen. Klockan är 11.54,så jag har väl läst i allafall en och en halv timma. Men nu ska jag snart bada och gå och hänga upp tvätt,sen får jag fortsätta igen :D

På återseende ;-)

Kommentarer
Postat av: marléne

ja man blir som i en helt annan värld när man läser dom där böckerna, helt tagen! och snart kommer ju new moon på bio, underbart:D

2009-11-07 @ 17:43:21
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0