Om jag kunde drömma!


Läste ut denna boken igår och mmm så spännande och bra den ÄR! Det är ju så mycket mer som beskrivs i boken än i själva filmen. Så det gör liksom inte så mycket tycker jag att jag sett filmen innan. Ibland kan det hjälpa med....i och med att jag kan ha en tendens att inte koncentrera mig när jag läser om det inet är tillräckligt spännande.
Men denna boken. Ojoj,det va inte särskilt svårt att läsa den. Jag har blivit förälskad ;-) Vilken spänning!


Börjat på den andra har jag redan, har ett mål och det är att läsa ut den tills den andra filmen har premiär. Fast är ju vad vi ska säga...ca två veckor. Så det blir ju lätt. Eftersom det bara tog tre dagar med denna. Fast nu har jag ju inte haft så mycket lust till annat. Så man får se. Blir så kul att se filmen sen med.

 


Kommentarer
Postat av: marléne

Om du gillar den boken kommer du älska allihop, dom är bäst :)

2009-11-05 @ 11:40:49
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0