Besök hos spåkvinna!

Att vara hos en spåkvinna var nog ett av dom mest intressanta grejerna jag gjort i mitt liv! Oj va intressant det var och sant dessutom. Jag blev helt stum när hon sa grejer som stämde och frågade grejer med som jag själv inte hade en tanke på att jag skulle men som då troligen kommer hända!?
Vaaa, ska jag satt jag och sa ibland. Jag blev helt paff! Tänk att hon kunde veta så precis om mitt liv och mig. Ashäftigt!!! :-D
Jag kommer GARANTERAT att göra ett återbesök hos henne,det är en sak som är säker! Såhär i efterhand så har man ju nästan glömt allt. Man kan ju tyvärr inte komma ihåg allt,vilket man gärna hade velat. Och skulle ju såklart frågat mer. Efterklok som man är ;-) Nästa gång blir väl bättre för då blir ju inte allt så nytt och man vet ju hur det funkar också. Får väl skriva ner på ett papper innan det man undrar över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0