Företagsgig med Nanne =))

Jobbade fram till halv fem,hem och duscha och stressa med fixandet. Skulle ju vara i Varberg innan kl.19 senast.
Här sitter jag och Celicia och väntar,spanar och lyssnar ;-)

Eftersom scenen var liten och inte så hög så innebar ju det att man stod lite nära. Han som pratade och så bad oss ju givetvis också komma närmre. Ännu närmare kom vi ju förstås då. Lite väl nära,men det va ju kul ;-)
"Otacksamhet" börjades spela och var är Nanne då började man ju undra. Rätt som det är kommer hon bakom oss i publiken och går precis vid min sida. Haa,ja där kom hon ja ;-D
Hon sjöng alla låtarna jag tänkte hon kommer sjunga: 
Otacksamhet, Pissenisse, Lyckos dig, Avundsjuk, Håll om mig och sist Sånt är livet =)) 

När hon sjöng "Håll om mig" började jag ju fundera eftersom man vet hur det brukar vara när hon uppträder med den :) Publiken ska sjunga med. Hoppsanhejsan,hur ska nu det gå till när man står mitt framför scenen och henne :O ååååneeej!!! Nu är det eran tur....Nanne rusar ner till den lilla flickan som tår brevid mig. Håll om mig,släpp inet taget om mig... sen olyckligtvis kommer hon fram till mig och sätter micken i facet på mig....Är som förhäxad av dig och jag vill ha dig,kom och håll om mig nu! 
Jag trodde inte mina ögon,så pinsamt och pulsen var ju uppe i halsen! Alltid ska man skämma ut sig på nåt vis ;-)
Nanne =))
Jag, Nanne, Celicia


Celicia och jag efteråt!


Tack för denna roliga och minnesvärda dag!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå, så roligt!!!!:) Fina bilder!!!! Saknar bara några, har du inga snygga bilder på dig å lite kostymer brevid!!;)...hihi...;) Stor kram<3

2009-10-26 @ 09:51:44
Postat av: Jenny

Svar: Åååhhhdu Linda,då får du vänta länge på att få se dom. Jag kan ju inte hänga ut dom här vettu ;-) Det hade inte vart fel!! Stooor kram <3

2009-10-26 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0