Fredaaaag : )

Städat och tvättat idag. Varit på dåligt humör,irriterad och skällt på alla som varit i vägen för mig. Men nu har jag lugnat mig : ) Tur är det ju för dom som drabbas ;-) Haha! Smågrejer,men är jag på dåligt humör så är jag. Det kan inet bara gå över,försvinna bara sådär. Tar ett tag. Men jag behövde nog bara få i mig lite mat. Mer gjort idag än så länge då? .... Läst några sidor i den första boken av Twilight har jag nu börjat på. Spännande!

Beställt tid för klippning har jag också gjort nyss,så nu känns det bra jag fixat det. Behövs verkligen,är så trött på mitt hår och känner jag vill färga det eller bara göra nåt annat sen efter det. 

Men nu ska jag ta hänga upp tvätt,efter det ta ett bad och sen fixas inför kvällen. Ska till Linda på Tjejkväll,men synd nog blir vi inte alla! Men ska ju ändå såklart bli kul : )
Kraaam och ha en riktigt fin fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0