Kanske inte så bra?

Gick nog inte upp innan halv tolv idag. Vaknade mycket tidigare,men orkade bara inte gå upp trots att jag ändå var rätt vaken. Drömde en massa och vet knappt om jag vart vaken eller inte. Somnade om och vaknade igen, men gick inte upp då heller. Kände mig konstig!!
Gick upp och kände hur huvudet var tungt och det tyngde ner ögonen. Va är nu detta. Blev sent igår,men inte så sent och jag hade ju sovit många timmar, så det var ju inte det det handlade om. Åt bara frukost sen la jag mig. Läste i min Twilight-bok och blev fast, men huvudvärken blev då inte bättre. Tog tempern,men direkt feber var det ju inte, men däremot så var den lite hög. Tagit tablett och legat i mörkret och vilat hela dagen, så det är först nu jag är uppe. Ätit och lite så och nu svettas jag. Nackdelen med att ta teblett när man har feber...

Blir tv:n som gäller ikväll! Bu eller bä är frågan?! Känner mig inte särskilt glad när jag tänker på det. Orkar varken med det ena eller det andra. Det är något som fattas, vad nu det kan va. Hade väl helt enkelt inte räknat med att inte känna mig riktigt bra idag.

Ha en fortsatt rolig Halloween-helg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0