Söndag och 4 Oktober idag!

Tråkigare och ledsammare söndag får man leta efter. Fast leta efter det vill man inte frivilligt. Nej! Det har och är inte en rolig dag idag heller :( Kan undra när man blir sig själv igen. Just nu är det bara tårar tårar tårar. Vet inte varför jag gråter heller. Att det ska va så förbannat jobbigt ibland :( Förhoppningsvis finns det väl en mening i det mesta som sker och jag får försöka tro på det :) Vet bara inte vad jag ska göra för att komma igång igen och bli glad. Just nu är det väldigt svårt!! Snyft! 

Hade velat spola tillbaka tiden till för ett EXAKT ett år sedan :) Men det skriver jag imorgon vad det handlar om och vad som hände då. Var ju en rolig grej i allafall. Just nu händer ju så få roliga grejer. Roliga grejer finns det mycket som är och kan va. Men kan ju tydligen inte vara förevigt...?!
Drömma och hoppas kan man ju alltid :/
Pusss O Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0