Nikelodeon-dagen på Liseberg!

HEJ! Var ju längesen jag skrev blogg men det har bara inte blivit av och sen har jag inte tyckt jag haft så mycket att skriva om heller. Har varit andra grejer som kommit ivägen. 
Men nu idag så har jag ju en händelse att blogga om så nu ska väl det bli av med ett inlägg från mig. Så nu så Celicia så ska du nog få se ;-) 

Prosit prosit har det tyvärr blivit med från mig idag. Har gått och blivit förkyld också:( Var borta i lördags kväll och kände mig plötsligt konstig. Kom hem 03. och la mig ju kvart över och skulle upp 8 på morgonen och nääh,jag kände mig inte alls pigg. Synd att när man väl ska iväg på nåt man ställt in sig på så åker man på nån skit. Typiskt. 
Mötte iallafall Celicia i Varberg sen åkte vi mot Göteborg :) 


Den här tjejen vann "Talangjakten"


Hennes nya singel "Otacksamhet" sjöng hon,samt "Avundsjuk" och "Håll om mig" :)


Jag och Celicia =)


Nanne och Markolioo ser vi här som skriver autografer!


Nanne sa till oss att vi kunde träffas utanför scenutgången. Vipps dök hon upp. Pratade lite och så tog vi kort ihop :) Hon får en alltid glad :-D Tack fina Nanne!


Kommentarer
Postat av: Celicia

Löööve höööööööööör! LÖÖVEEE JU!!!

Tack för en fiiin dag!!

2009-09-10 @ 21:28:54
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0