20 April!

Hej hej! Nedräkning nu från nio. Bara nio dagar kvar nu tills man ger sig iväg. Förhoppningsvis :) Skulle faktiskt inte förvåna mig om det inte blir så denna gången heller. Flyt har man ju inte i mycket ;-) Särskilt inte resor som det verkar. Man får ju tro att dom där askmolnen försvinner och dendär vulkanen lugnar sig. Det är ju över en vecka,så det borde den ju!! Håller tummarna på att allt löser sig.

Häromdagen var det 31 grader på Kreta men idag bara runt 20. Så verkar ju skifta en del,men så är det ju denna tiden så det får man ju räkna med. Vädret har ju en stor betydelse, det allra viktigaste måste nog jag säga. Själva hotellet är inte så värst viktigt för mig. Jo såklart att det ska va någotlunda. Men viktigare att man känner att man trivs och att havet är fint :) Hiih.

             Nu ska jag strax ut på en promenad :) 
                               
                               Hejsvejs!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0