Stressad,trött och sliten!

God morgon :) Här sitter man 07.23 och ska snart till jobbet,så nu är det snabba puckar. Har inte gjort mig klar ens och vad jag ska ha för kläder har jag ingen aning om. Ingen aning,har verkligen inget trivsamt just nu. Jösses!
Håret måstemed fixas. Fick lägga mig med blött hår igår eftersom jag kom hem sent och var tvungen att ta ett bad efter en låååång dag.

Joobbade först till 13. Sen körde jag till Varberg jag å mamma för att hämta mina linser som jag hade beställt. Fan va dyrt det är då å blev. Sen direkt vidare till Ullareg-Gekås! Kära nån. Ont i magen,yr och höll på att svimma hela tiden. Inget vidare. Magen är inte så bra just nu tyvärr. Men får hoppas jag inte har så ont på semetsern nu.
Så som ni förstår var det en lång dag. Var väl hemma runt 21?!

Så nu ska jag göra mig klar. Idag blir det Borås :) Imorn GREKLAND :D
Byeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0