Två veckor kvar :)

Vissa dagar känns allt lite extra tungt och just denna dag är en sån dag. Kan inte riktigt peka ut vad som gjort att jag känner så. Ibland är det bara så helt enkelt. Vart på så uselt humör på jobbet med och det gör ju inte saken bättre. Om nån då säger nåt till en som kanske inte är så passande så ojoj då blir jag inte gladare precis!!

Känns gott det är Fredag imorn och helg. Förstår att många nog vill ha fint väder och sol nu i helgen då och det vill ju jag med såklart egentligen,men för min egen del just nu får jag nog hoppas på att det inte blir sol ertersom jag inte kan befinna mig i solen. Vet ju inte om det är just det utslagen beror på. Men kommer efter att jag befunnit mig i solljus. Tex då när jag gick hem från jobbet. Hade ju inte ätit nåt på flera timmar,så det kan det väl bara inte va då väl?! För annars kan man ju tro det är nåt man ätit jag inte tål. Jag vet inte alls och detta gör mig verkligen bekymrad. Jag är orolig för att inte kunna sola nu på semestern ju. Är ju därför jag åker iväg för att bara gotta mig med sol och bad. Nu då när jag äntligen kommer iväg. Just nu är det ingen direkt fara,kliar ju inte som tur är. Men man ser ju utslagen på bröstet och ser irriterat ut. Smörjar in mig då å då med salva. Får väl hålla på med det för sämre med det blir det inte iallafall.
Så ja,därför vill ju inte jag ha nån sol.

Nässelutslag??? Det kan det va och verkar det som utifrån det jag läst! Men det finns ju så mycket konstigheter. Nässelutslag. Åh,av värme...solljus har jag läst. Jag hoppas ju innerligt det försvinner fort som fan och att jag kan sola sen i Grekland :/ Är ju bara två veckor kvar nu :)

Byeee for today !! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0