Ej sista..

Hej! Passar på att skriva innan man ska ta sig ett härligt bad. Har precis tränat lite.  Skulle skrivit i Måndags givetvis om Tandläkarbesöket men det blev bara inte av. Var så trött och trött är jag idag med. Är trött på det mesta nu,man hade velat komma bort. Hade verkligen varit härligt det och jag hade behövt det. Ibland orkar man bara inte med varken jobb eller sig själv. Man orkar liksom inte bry sig eller vara social. Så är det nån som tycker jag har vart konstig på sistone eller framförallt så ska jag säga till dom som inte känner mig helt att jag har ju inte vart migsjälv på sistone :)
     Har inte så mycket att säga om i måndags då på tal om det. Men sista gången var det inte :) Gör mig inget!! Hackade papper och filade tänder,samt togs lite kort det sista. Så det var ju det som hände på det besöket. Inte så mycket helt enkelt.

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0