3 dagar efter operationen!

Hejhej från mig!

Bulleribull i magen på mig. Har ingen matlust men ska snart försöka få i mig lite att äta. Man blir ju inte bättre precis av att inte få i sig mat. Defnitivt inte humöret på mig inte.
Nu är det lättare att stå rakt i ryggen när man försöker va uppe och gå. Är fortfarande svårt att komma upp om man ligger i soffan eller har vilat. Finns ingen kraft i magen inte. Men blir ju bättre snart får man ju tro : )

Jag tänker så mycket på att man kunde vart på semester nu och haft det kul. Solat och haft det kul på kvällarna. Ungåtts med syrran och Linda. Istället för man ligga i en jävla soffa och försöka ta sig igenom minutrarna och sekundrarna och är som timmar för mig. Det är så himla tråkigt. Har verkligen grävt ner mig och vet inte hur jag ska bära mig åt för att kunna komma på bättre tankar och bli glad igen. Detta har gjort mig så vansinnigt ledsen och är inte lätt för nån annan att förstå hur jag känner. Begär jag inte heller. Men man kan ju undra vad detta har för mening :( Och någon resa lär det ju inte kunna bli igen på väldigt väldigt länge :( Det är pisssss nu....

ADJÖÖÖÖ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0