Blev Sjukhus idag...

Hej du fina!
Just nu känns allt bara upp och ner. Förstår inte hur det kunnat bli såhär som det nu blivit.
Jag har ju under en tid haft så fruktansvärda magsmärtor. På nätterna med och det har ju resulterat i att jag sovit dåligt och sen på kvällen så får man ju va orolig över att man då kanske ska få så ont på natten igen.
Så det har ju påverkat mig,att gå och va orolig.

Inatt fick jag nog. En natt till går jag inte med på utan att ha ringt. Så idag på jobbet satt jag med luren i högsta hugg. Fick tillslut prata med någon och fick en tid kl.13 idag.

Så mer om detta kommer jag inte skriva. Men ska läggas in imorn och opereras! Så någon Marocko blir det nog inte för min del :(

Snyft SNYFT snyft !!! En Mardröm detta : (

Kommentarer
Postat av: Malin

Neeej vad tråkigt!! :(

2010-01-19 @ 21:45:22
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: marléne

stackare :( vad typiskt också! krya på dig! kram

2010-01-20 @ 20:06:06
URL: http://marleneperssson.blogg.se/
Postat av: janni

men neeej va tråkigt jenny!! :(

va hemskt om du inte kan åka med till marocko!

hoppas operationen gick bra och att du mår bättre snaart !!!

2010-01-21 @ 06:14:01
Postat av: svar

Tack mina vänner:-)

2010-01-22 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0