Då har det gått fyra dagar då :/

Halloj!

  • Ju snabbare dagarna går dessto bättre säger jag. Som jag känner nu så hade jag orkat befinna mig i Marocko, för nu är jag ju piggare och kan va uppe och gå lättare med. Så nu känns det ju fan ännu surare. Surt är ordet!! 
  • Jag har ingen aning om vad jag ska bära mig åt. Har inte lust att prata med någon och vill inte veta nåt om Marocko heller. Det är inte kul att känna så. Men nu är det så det är och det allra värsta är att jag inte kan ändra på det. Hur länge ska jag gå omkring och va deppig för detta. Det är förfärligt ;-)
  • Vad finns det egentligen att göra som går att ändra på detta?! Nej absolut ingenting!! Jag kan inte spola tillbaka tiden vilket är det enda som skulle kunna ändra på det!! Nu går ju inte det så vad ska man göra?!
  • ATT VISSA GREJER SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT!!!    
  • Tänka positivt är inte så lätt för vissa i svåra situationer;-) *mig* Och det är ju trots allt för mitt eget bästa det blivit som det blivit för min del. Det vet jag ju,eller vet...är ju så jag vet jag måste tänka rättare sagt :/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0