Den här helgen så...

Hejsan! Nu har helgen varit och redan Måndag imorgon! Gör inte så mycket denna gången. Ska ju bara gå till Onsdag på jobbet för på Torsdag så åker jag ju : ) Åhhh det är bannemej inte långt kvar nu.
Helgen har varit rättså händelserik. Vart bortbjuden både Fredagen och Lördagen. I Fredags så var det bada tunna som gällde och det va riktigt trevligt. Och igår en Tjejkväll. Blivit sent nu med så man är allt trött.

Så ikväll ska jag kolla på film och bara vilva vila vila ... : )

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir så avis på att du ska utomlands!! :D Jag lär vänta till december som är en resa med SKOLAN!!! xD HAHA!

2010-01-18 @ 21:17:54
URL: http://thesagaofmalin.blogg.se/
Postat av: ida

Var kul i lördags =) hoppas din resa blir braig=). sola sola sola gumman=)

2010-01-19 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0