Operationen gjord och hemma från Sjukhuset!

Hej! Allt annat än glad är man. Fyy kan det bli värre. Hade gjort vad som helst för att spola tillbaka tiden och kunnat va med syrran och Linda i Marocko nu. Fast finns ju inget att göra,går ju inte att ändra på. Men vill så gärna och allt man ser eller hör så blir man påmind. Fan jag känner ju det är min resa med ju. Så hitta man det hoteller och tyckte det lät så bra och så blev det att vi bokade och syrran fick den i Julklapp resan och visste ju om det ett bra tag inna och undrade så om jag kunde hålla mig till julafton. Det gjorde jag och hon blev ju så glad vi skulle åka dit. Å nu är man inte med och kan inte glädjas ett jävla skit åt det. Det är piss, rent ut sagt förjävligt.

Nu ska jag lägga mig igen! Det enda man kan sysselsätta sig med för att få tiden att gå. Man tänker ju så mycket på resan och hur dom har det. :/

Jag går som om jag vore hundra år aldre än va jag är.... :-( Aj min mage :/ Hee...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0