Självaste fan också!


Idag så vaknade jag tidigt! Halv sex närmare bestämt. Vaknade av att jag hade ont i magen, alltså detdär onda nu igen. Jag som trodde jag skulle slippa det och att det hade gått över nu efter operationen. Har ju inte känt av ett dugg på det viset sen operationen. Hemskt va konstigt :/ Men i många fall försvinner ju inte smärtorna men lättar. Så man ska ju inte va alltför glad. Nä vad ska man va glad för? Men detta va droppen!! Jag orkar inte ha SÅ ONT och det är tillräckligt med "elände" som det är. Allt kan man faktiskt inte vare sig få eller ha. Men många gånger undrar man ju vad det är för fel på en och varför just en själv ska råka illa ut.

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0