07:38 . . . hade velat sova!

Morsning :) Hade gärna sovit länge idag och vilket jag tror jag inte hade haft några som helst problem med. Förstår inte varför jag är så trött. Somnade väl runt 23 igår och sov nu fram till 07.00. Så det handlar ju om 8 timars sömn ca. Bra såklart. Men man tycker ju inte man borde va så "trött" då.
Piggnar väl till sen kanske. Är som om att man nästan är tröttare ju längre man får sova ut.
Drömmer en massa konstigt med och precis innan jag ska upp med. Konstigt!! Hemska grejer också och rörigt.  

Börjar halv nio idag istället för 8. Och kommer hem lite senare. Får väl hoppas allt löser sig med denna dagen. Känns inget vidare med dena Onsdag. Tack o lov att man är ledig fyra dagar sen nu till helgen :)

Ha en riktigt bra dag! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0