Jävla magfan!

Hej! Nu är det femte dagen jag har ont i magen och inga lätta smärtor precis. Hur länge är man kapabel att stå ut tro?! Jag kan stå ut länge. Iallafall när det gäller fram tills dess att man inser att man måste gå till läkaren. Jag är ju en sån som då tänker att nämen ächh det får ju gå över. Tyvärr så uppstår det ju stunder då man måste göra grejer.

Endometrios!! FAN!!!

Har i stort sett inte vart upp på hela dagen. Bara legat och lyssnat på musik om och om igen. Gråtit en skvätt för jag inte kunde hålla mig längre och kollat lite på tv. Hade önskat jag slapp ha ont i magen och hoppats på att tabletter kunde hjälpa. Det är då fan rent ut sagt. Får ge det lite tid med dom "hormon" tabletterna jag äter nu och hoppas på att det lättar och förhoppningsvis blir bättre om ett par månader:) Just nu är jag lite bekymrad över varför det vart så ont nu och varför det inte släpper. Jag orkar inte ha ständigt ont hela dagarna. Har fått sova bra inatt som tur är :) Och två tabletter tagna..
Ikväll är det finalen av Melodifestivalen och det blir spännande. Tror kanske inte att någon av mina favoriter vinner,men man ska ju aldrig säga aldrig. Säker kan man inte va och man vet ju aldrig. Brukar ju bli att man säger Vaaaa neeej inte den låten!!! Jag är ju taskig nu,men jag vill faktiskt framförallt inte Salem eller Anna Bergendahl. Dom är ju bland favoriterna har man ju förstått och hört hit och dit att nån av dom vinner säkert. Men nää det hoppas jag inte. Helst inte Darin eller Ola heller. Skit samma. Det får bli som det blir. Alla har ju sin önskan och sin favorit. Så är det! :)

Jessica Andersson, jag håller tummarna och hoppas du vinner <3 Älskar verkligen den låten. Så fin och den berör :) Peter Jöback har ju också en stark och mäktig låt!

Nu ska här snart ätas lite lax och jag ska bannemej baka en stor smaskig kladdkaka :) Måste ju trösta sig med något!

Kraaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Ida

Å min fina jenny. Jag lider med dig och den dumma endometrosen. dumma magar. mår du bättre nu vännen?. Hur gick det på healingen förseten. får höras av snart gumman. Krya på dig söta du. p.s skit att Anna vann alltså sämsta låten ju. så typiskt.

2010-03-14 @ 18:43:22
Postat av: Svar:

Hej Ida :) Ja Annas låt skiiit tycker jag. Jag blev så besviken. Men tyvärr finns det ju inget att göra åt det!

Nej det är inget vidare med magen. Jag har vaknat inatt med samma jävla smärtor i över tre timmar låg jag och visste inte vad jag skulle bli av. Det är fruktansvärt. Finns inget värre. Så jag är rädd för att det kan ha kommit tillbaka och är det så inatt med så är det ju nåt som inte stämmer :/ Jaaa vi får höras mer snart. Var tyvärr inte på healingen för hade så ont i halsen och krasslig så. Ha det fint min vän och stooor kramis <3

2010-03-14 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0