Saw VII



Var och såg denna filmen igår och kände mig inte så laddad innan precis. Brukar klara av att se det mesta vad gäller sådana här filmer, men denna var inte rolig. Jag klarade inte av att se vissa scener för det var för äckligt. Jag mådde psykiskt dåligt faktiskt. Mådde lite dåligt. Hih. Jag satt och tänkte på hur i hela friden man kan komma på nåt sånt här och tänk va mycket hemst det finns här i världen. Man kan verkligen bli utsatt för mycket. Tänk om det finns en sjuk en som ser dethär och sen får för sig att pröva. Nää jag kunde inte koppla av, inte roande precis men det visste jag ju. I slutet var det riktigt spännande och insatt var jag. Mäktigt också vissa stunder. Hörde många säga att den var riktigt bra så det finns ju dom som tycker det. Alla är vi ju olika och jag vet dom som aldrig skulle klara av att se denna! Jag ser den gärna inte igen, men man kan aldrig veta säkert. Kan ju alltid blunda ;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja man mår illa av de filmerna!!

2010-11-01 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0