Sjuk eller?

Hallå!
Fy va här är kallt! Jag fryser så och har ont i halsen. Trodde det skulle gå över när jag som först kände av det i förrgår kväll/natt,men inte då. Det är ju typiskt,men bättre att det kommit nu än att det kanske kunde kommit nästa vecka. Då är det lite mer om man säger så. MÅSTE va frisk till måndag! Helst om två dagar. Det hade varit förfärligt. Så ska det bryta ut nu så bryt ut för fasen. Bättre då att man blir "sjuk" på riktigt än att det ska hålla på varje dag och man ska känna sig dålig och det aldrig går över. Så vill jag inte ha det :(
Kunde inte sova på morgonen,vaknade 8 ungefär och kände hur det irriterade i halsen och så ligger man där i sängen och nästan plågas,vrider och vänder på sig utan att somna om. Jag somnade om till slut och då va klockan lite väl mycket tyckte jag när jag sen vaknade igen. Men är man sjuk så är man,då gör det ju inget om man ligger lite längre.
Det är bara det att grannen som flyttat hit för inte så längesen skulle åka tillbaka till skåne idag och ska va borta två dagar,så jag har lovat att mata katterna och särskilt den ena katten som är sjuk: ( Åh,det är ju typiskt,alltid är det nåt. Jobbigt ju att behöva ge sig ut och gå dit. Uschuschusch! Har så ont i kroppen med,orkar inte va uppe och gå. Det är ju skit. Jag som va så taggad i förrgår och tänkte nu dessa dagar ska jag va ute och jogga och gå promenader på dagarna. Ja det blev ju mycket med det.
Det är ju kyligt bara här inne. Prosit!! Oj jag nös! Hur kallt är det inte ute då?! :O  Brrrrh! Jaja,om ändå mamma kunde höra av sig så jag kunde ta ett snack med henne.

Om jag också orkar så ska jag fortsätta med mitt Marockoalbum för det är jag klar med,just med att ha klistrat in alla bilder och så. Så nu ska jag bara skriva lite om bilderna.
Oj,nu kom ju mamma hem : ) Hon sa hon skulle gå till grannen,det va hyggligt! Då ska jag nog ta ett bad istället :) Sen har jag massa kort från Turkiet från i April då jag va där jag med ska börja göra ett album om. Pust :)

♥Ha det fint ♥ Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad jobbigt att vara sjuk. :( Det är inte roligt! Hoppas du mår bättre snart! :D

2008-11-04 @ 18:53:43
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0