Bara 3 dagar kvar!

Heeejsan!

Klockan är 15.05 och jag har suttit ute i solen och solat lite! å va härligt det är:) Det är ju inte så att man sitter och fryser inte,utan tvärtom. Riktigt varmt faktiskt.
Fast helst av allt vill jag tillbaks hit:
image7
Men man kan ju inte få allt;-) 

Ska snart hänga ut tvätten som jag tvättat. Man får ju passa på!
Har också idag ringt till frissan och beställt tid för klippning. Fanns imorgon som tur var,ska ju till Borås med så det är ju perfekt när man har vägarna förbi. Finns inte någon möjlighet för mig någon annan dag förutom imorn. Så jag blev glad att det fanns!:-) Men samtidigt vill jag inte klippa mig,men vet att jag måste.
Ska ju till Tandregleringen imorn...shit,snart är det onsdag....å sen TORSDAG:O Hjälp!!!
Vad dagarna går! Fast det är bra tycker jag på ett vis,men ändå inte:S
Nix...nu ska jag kolla om tvättmaskinen stannat.   Hejsvejs!
Pussiluss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0