Dagens händelser är inte många!

Denna dagen har än så länge mest gått år till att vila,vila och åter vila! Har inte orkat något annat,sovit lite har jag med. Jag som annars ibland inte alls klarar av att göra ingenting och kan bli väldigt rastlös och nu helt plötsligt inte orkar göra någonting. Det är ju ett tecken på att något inte står rätt till.
Hade huvudvärk igår med,tog tempern och då hade jag ju feber...inte så konstigt då ju:/ Men faan,jag hade ju bjudit mina kompisar och det ser ju inte heller så snyggt ut att bli sjuk nu inför operationen precis. Nää så får det ju bara INTE bli!!! Å idag har jag inte alls mått bra...känns som man har nåt slag av magsjuka(Turkisk bakterie kanske). Hade inte mer än hunnit upp innan jag kände mig tvunget att åka med å försöka hitta något till min farbror som vu firar här just nu. Efter det att vi kom hem la jag mig direkt och sov,hade sån huvudvärk...gick inte upp förrens nu ikväll då. Var ju inte bättre precis,usch...ingen matlust heller och jag som gillar våra hemmagjorda smörgåstårtor så ju. Tog tabletter och nu är det faktiskt bättre:-D Mm,ja annars skullle jag ju inte orka sitta här!
Känns ju bra att ha fått i sig lite mat idag iallafall också;-) Utmattad:S
Ska kolla på tv i kväll har jag tänk och bara ta det lugnt,orkar inte så mkt mer. Man vill ju inte bli sämre precis!

Får väl gå  till dom andra nu! Snart blir det tååårtaaa:D
Gott får man låtsas;-)
Kraaamis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0