Första April!

Första April idag! Varken blivit lurad eller själv lurat någon. Trodde först brorsan kom med ett skämt,men så var det inte. Han sa att det smäller i datorn när han skulle sitta här. Å jag tänkte bara att det kan ju inte va sant,får bara inte va sant. Inte nu några dagar innan vi åker utomlands för jag har lite grejer jag ska göra här åså.
Men så var det när jag gick å skulle kolla. Det blixtrade om man säger så. Riktigt hemskt lät det faktiskt. Lät som fyverkerier;-P  Skärmen är ju inte så gammal för oss,men är däremot en begagnad sak så det va la inte så konstigt egentligen. Som tur var hade vi en gammal skärm hemma och då menar jag gammal. Jag ser ju knappt vad jag skriver ens. Men det får ju gå,bättre än inget=)
     Idag var vi med våran lille katt Sture hos vetrinären för kastrering! Stackarn! Han har precis varit uppe lite nu,men han är ju så trött än. Tänk dom vet inte vad dom är med om dom små liven.eller vem vet,dom kanske fattade precis vad som skulle ske?! Inte vet jag;-) Fast på ett vis är ju det bra....
Resten av katterna skulle ju också med men ingen kom förutom lille Sture som är minstingen och så gullig och inte alls så besvärlig som dom andra katterna. Men så kan det va. Tar någon imorn istället om det går bättre.

Ska ut å gå sen en runda tänkte jag,ska allt få med mig morsan;-)
Puss&Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0