Hemma från Turkiet...längtar tillbaka!

Underbara Turkiet!


Då är man hemma från Turkiet,men önskar jag bara kunde fått var där en enda dag till. Men så är det,allting har ju sitt slut och någongång måste ju veckan bara ta slut helt enkelt;-) Tänk om man bara kunde fått va där en enda dag till tänker jag:/  Men jag har haft det väldigt bra. Solat,badat och bara tagit det lugnt:) Ätit och åter ätit en massa har jag med gjort där. Känns som man mest åt. Inte så nyttigt heller för den delen,hälftenhälften. Men vad spelar det för roll när man är på semester egentligen;-) 
            
            Här är en bild tagen på stranden i Kemer:
                                                                                                     
image5

Igår hade jag tid rätt tidigt på vårdcentralen för provtagningar inför operationen,så nu är det med gjort. Kom ju hem i förrgår på morgonen där så det har ju inte blivit så mkt sömn nu det sista. Så idag ska jag nog mest vila tror jag. Känner mig inte alls bra idag. Vill/får ju gärna inte bli sjuk nu...:S Vad ska man ta sig till,å inget orkar man heller när man inte känner sig bra. Ska kanske på torsdag ha Singstar-party eller vad jag ska kalla det med gänget,så det vill ju till att städa här hemma å det är ju saker med som ska fixas och det är ju inte heller så roligt å lätt nu när man känner sig såhär:( ÅH,alltid är det nåt som kommer ivägen för en!

     Här en liten cooling som vi träffade när vi var ute på en promenad ;-)                                            
image6

Skriver väl snart igen antar jag!
KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0