Snart åker man till sjukan!

Godmorgon!
Då skaman snart ge sig iväg till sjukhuset! Nu är jag snart..snart riktigt nervös. Vet inet vad det är jag är nervös för egentligen. Men det är sån jag är,blir nervös vad det än gäller.
Mamma å jag ska först åka upp en sväng till min kompis å säga hej,eller hejdå snarare;-) Det känns ju roligt iaf!
Men jag tycker inte om när det är såhär när man inte vet något om man som ska hänta å inte. jag vill gärna veta allt innan. Går ju bara och grunnar och tänker nää undrar vad som ska hända o vad som ska göras:S Inte bra:/
Men nu blir det ju inte något skrivande på ett par dagar tror jag! Ska väl försöka om man orkar såpass att skriva lite anteckningar från sjukhuset.

Heeejdå!!! KRAMIS<3


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej!

Jag har börjat läsa lite i din blogg om operationen. Jag ska själv göra en om ca 1½ månad och är jätterädd och nervös. Det var båda lugnande och läskigt att läsa din blogg. Kom en bra bit innan jag insåg att jag nog inte vill läsa tex om operationsdagen och hur den var.. Men ändå, skönt att veta mer, för just nu vet jag ingenting känns det som.. Vet inte om du har någon lust att prata lite om operationen eller så.? Tänkte bara fråga iaf. Jag läser nog resten en annan dag, för det hjälper verkligen mycket mot min rädsla även om jag blir mer nervös. Ha de fint iaf!

//Gabbi

2008-09-18 @ 20:12:12
URL: http://darksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0